قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
نصیری مطرح كرد؛

جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره های مردمی شکل می گیرد

جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره های مردمی شکل می گیرد

به گزارش قائم، مدیرعامل مؤسسه راوینو با اشاره به لزوم فعالیت گسترده در راه تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی اظهار داشت: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره های مردمی شکل می گیرد.



به گزارش قائم به نقل از مهر، سلمان نصیری مدیرعامل مؤسسه شتاب دهنده راوینو در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق با تکیه بر این مطلب که ساماندهی و به میدان آوردن ظرفیتهای مردمی مهم ترین عامل جهش تولید خصوصاً تولید محتوای فاخر است اظهار داشت: خیلی از استعدادها و ظرفیت ها در آخر هریک از جشنواره ها به فراموشی سپرده شده و یا بهره برداری مناسبی از آنها نمی گردد.
وی اضافه کرد: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم جهش تولید با مشارکت مردمی، می توان از درون همین ظرفیتهای موجود در جشنواره هایی مانند «مدرسه عشق»، با بوجودآوردن بستری برای عرضه تولیدات؛ شرایط ایده آلی را برای توسعه و رونق کسب و کارهای محتوایی فراهم ساخت.
مدیر عامل مؤسسه راوینو در ادامه به مهجور واقع شدن تعدادی از تولیدات در رویدادها و جشنواره های مردمی اشاره نمود و اضافه کرد: اغلب جشنواره ها حول محور مساله تصویر و مولتی مدیا برگزار می گردند و کمتر به حوزه صوت، پادکست و یا متن توجه می شود، این در حالیست که خیلی از تولیدات فاخر از درون همین متون قوی شکل می گیرند.
نصیری افزود: اگر بازار مستعدی برای نمایش و عرضه محتوای نوشتاری و صوتی فراهم گردد تا تولیدکنندگان فیلمنامه، مستند و … از این محتوا بهره مند شوند طبیعتاً آثار تولیدی از نظر کیفی، ارتقا یافته در نتیجه شاهد رشد بازار کسب وکار در عرصه صوت و متن نیز خواهیم بود.
نصیری همین طور به لزوم ایجاد بازاری مطمئن برای توسعه کسب و کارهای محتوایی تاکید و بیان کرد: عدم وجود بازاری مطمئن و همین طور ایجاد چرخه عرضه و تقاضایی مکانیزه در عرصه تولیدات محتوایی باعث شده تا خیلی از آثار قابل عرضه فقط در ‌بایگانی جشنواره ها خاک بخورند. بنا بر این بمنظور جلوگیری از این روند، نیازمند ارائه پلتفرمی با قابلیت ایجاد چرخه ارزش آفرین محتوایی هستیم در همین راستا مؤسسه راوینو باتوجه به توان فنی و همین طور بازارشناسی تدقیقی شرایطی را فراهم ساخته تا آثار جشنواره هایی مانند «مدرسه عشق» و سایر رویدادهایی که قابلیت عرضه به بازار خرید و فروش را دارند، به کسب و کارهایی پایدار برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شوند تا ان شاء الله در آینده در حوزه های منطقه ای و بازارهای دلاری حضور یافته و تولیدات خودرا عرضه کنند.


منبع:

1403/01/31
13:49:14
5.0 / 5
106
تگهای خبر: جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴