قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز دانشجو؛

دانشجوی مسلمان می تواند به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارد

دانشجوی مسلمان می تواند به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام نمود: دانشجوی مسلمان می تواند گام های بزرگ و استوار به سمت افق های نوین و ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» بردارد.


به گزارش قائم به نقل از ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز دانشجو در اطلاعیه ای اعلام نمود: روز دانشجو، روز یافتن هویت واقعی ایرانی ـ اسلامی جوان دانشجو و فرصت مغتنمی در بازخوانی و افتخار به آن هویت اصیل است. تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی بدون نیرو و انگیزه‌ی جوانی، قدرت فکری و بدنی و نشاط، روحیه و خط شکنی ها که در جوان ها بعنوان خصیصه‌ی شاخص وجود دارد، تقریباً سخت و یا حتی غیرممکن می نمایاند.
این شورا اضافه کرد: بدین جهت جنبش دانشجویی مسلمان مورد نظر امامین انقلاب شکل گرفته و با مسئولیت های مهمی همچون متولی امر «گفتمان سازی» و «تصمیم سازی» عملی در سطح کشور و حرکت انقلابیِ ملت ایران، بعنوان پیشران حرکت و موتور محرکه‌ی کشور در گام دوم انقلاب مورد عنایت بیشتر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. جنبش های دانشجویی اسلامی همیشه با تراکم قدرت و انگیزه، خلاقیت و شجاعت جوانی محل اثر بزرگ و عبور موفقیت آمیز و سهل الوصول از پیچ های بزرگ تاریخی در کشور و انقلاب اسلامی بودند.
در این بیانیه همین طور آمده است: اینک درگام دوم انقلاب، جوان دانشجو و دانشجوی جوان مسلمان با انگیزه، قدرت و جسارت فزون تری برای ادامه‌ی راه روشن اسلاف خود، با قدرت بیان و تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته همراه با خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی و به کار گیری همّت بلند و هوشیاری و ابتکار عمل و با بهره بردن از تجربه های گرانسنگ و عبرت های گذشته و بهره مندی از تمامی ظرفیّت های معطل مانده، خواهد توانست گام های راسخ و استواری در جهت جهش به سمت افق های نوین و «ایجاد تمدن نوین اسلامی» و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» بردارد.
در اختتام این بیانیه عنوان شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش دارد تا در امتداد منویات راهگشای رهبر حکیم و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی و انتظارات معظم له در چله‌ی دوم انقلاب خطاب به این شورا با بهره مندی بیشتر و جدی تر از جوانان مؤمن انقلابی و به کارگیری از ابتکارات و استفاده ازخلاقیت های آنان، با تبیین و عمق بخشی به شعارها، ضمن مردمی و فراگیر کردن و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی، در رساندن پیام صادقانه و صمیمی انقلاب به دل های مخاطبان، گام های مؤثر و اساسی بردارد.

1400/09/18
12:04:43
5.0 / 5
782
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱