قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت

۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد

۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد

به گزارش قائم با حكم طهرانچی سرپرست مركز حراست و رئیس مركز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.



به گزارش قائم به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حكمی سیروس صابری را بعنوان مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست مركز حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب نمود.
در حكم طهرانچی خطاب به آقای صابری آمده است: «نظر به مراتب تعهد و سوابق مدیریتی و اجرایی جنابعالی بدینوسیله بعنوان «مشاور اینجانب و سرپرست مركز حراست دانشگاه» منصوب می شوید. امید است با اتكاء به خداوند متعال در ساماندهی امور نهایت دقت و تلاش را بعمل آورید.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همینطور از زحمات سیدمجید موسوی در دوران تصدی این مسئولیت تشكر و قدردانی كرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حكمی دیگر سید مجید موسوی را بعنوان مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مركز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب نمود.
در حكم دكتر طهرانچی خطاب به موسوی آمده است: «نظر به مراتب تعهد و سوابق مدیریتی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله بعنوان «مشاوراینجانب و رئیس مركز گزینش دانشگاه» منصوب می شوید. امید است با شناخت دقیقی كه از ظرفیت های معنوی و مادی دانشگاه دارید نسبت به ساماندهی این مركز حساس و اثرگذار نهایت دقت و تلاش لازم را به كار ببندید. از خداوند متعال دوام توفیقات شما را خواهانم.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همینطور در نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های محمدرضا مردانی در دوران تصدی «مدیركل دفتر مركزی گزینش دانشگاه» تشكر و قدردانی كرد.

1398/08/21
22:41:05
5.0 / 5
4208
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , دكتر , دین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲