قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
معاونت پژوهشی تاكید كرد؛

اعمال محدودیت های کرونائی در کارهای پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس

اعمال محدودیت های کرونائی در کارهای پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش قائم معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در مورد نحوه فعالیت پژوهشی دانشجویان اطلاعیه ای جدید صادر کرد.



به گزارش قائم به نقل از مهر، در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به اعلام محدودیت نارنجی شهر تهران توسط ستاد ملی مدیریت کرونا، نحوه کارهای پژوهشی دانشگاه از تاریخ ۱۱ بهمن ماه تا اطلاع ثانوی، منطبق با شرایط سطح ۳ اعلام می شود؛ پس درخواست می شود فعالیت آزمایشگاه ها وفق سطح بندی اعلام شده به شرح زیر مدیریت شود.
۱-در صورت وجود محدودیت، جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فقط دانشجویان و پژوهشگرانی که مشمول شرایط سطح ۳ هستند، امکان حضور در آزمایشگاه ها و فضاهای پژوهشی را خواهند داشت. ضرورت دارد سایر دانشجویان پس از اعلام بازگشت به وضعیت سطح ۲ به آزمایشگاه¬ها مراجعه نمایند.
۲ –حضور در آزمایشگاه ها، منوط به نظارت مستمر و هدایت استاد راهنما بوده و با مسئولیت کمیته ایمنی دانشکده امکان پذیر می باشد.
۳-به منظور حفظ سلامت دانشجویان لازم است کمیته ایمنی دانشکده ها نظارت کاملا سخت گیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه ها اعمال کنند. طی بازدیدهای سرزده در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل ها، مجوزها بلافاصله لغو خواهد شد.
۴-صدور مجوز جدید (صرفا سطح ۳) بر طبق درخواست دانشجو و استاد راهنما مطابق روال گذشته، بعد از تایید کمیته ایمنی دانشکده و اعلام اسامی افراد واجد شرایط توسط ریاست دانشکده به مدیریت حراست دانشگاه انجام خواهد پذیرفت. ارسال رونوشت مکاتبه مربوط به اعلام اسامی افراد دارای مجوز فعالیت آزمایشگاه ها توسط ریاست دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه الزامی می باشد. زمان صدور مجوزهای جدید (به جز سطح ۳) برای فعالیت در آزمایشگاه ها متعاقبا درصورت کاهش روند شیوع بیماری و اعلام وضعیت سطح ۲ اطلاع رسانی می شود.
۵ -فعالیت های پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکلهای ابلاغ گردیده به دانشگاه توسط مراجع ذیربط می باشد و هر گونه تغییر در موارد ذکر شده بوسیله اطلاعیه های آتی ابلاغ خواهد گردید.
گفتنی است در سطح ۳ محدودیت ها، پژوهش های آزمایشگاهی که در صورت توقف، هزینه هنگفت مالی ایجاد می کند، پژوهش های آزمایشگاهی که در مراحل انتهایی هستند و طی چند هفته اختتام می یابند، پژوهش های درحال انجام روی موجودات زنده و سلول تا مرحله نخست ای که قابلیت توقف وجود داشته باشد و موارد پژوهشی آزمایشگاهی که تعهد انجام خدمات حیاتی دانشگاه به سایر ارگان ها مطرح باشد، با حداقل حضور در آزمایشگاه اجازه فعالیت خواهند داشت.


منبع:

1400/11/13
09:14:57
5.0 / 5
737
تگهای خبر: بیماری , خدمات , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳