قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
از امروز ؛

شروع بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

شروع بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از شروع اعزام کاروان های دانشگاهیان به عتبات عالیات از امروز سه شنبه 3 اسفند ماه آگاهی داد.



به گزارش قائم به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ از شروع اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیست و دومین دوره آگاهی داد و اظهار داشت: عملیات بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، امروز سه شنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ با اعزام دو کاروان از دانشگاهیان استانهای تهران و فارس شروع شد و تا فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور اظهار داشت: بیش از ۶۳۰۰۰ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان حدود ۸۰ کاروان دانشگاهی بصورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: ۴۰ کاروان از دانشگاهیان کشور هم بصورت زمینی ثبت نام کرده بودند که به سبب مسدود بودن مرزها درحال حاضر امکان نهایی کردن ثبت نام ندارند و اعزام این دسته از زائران منوط به بازگشایی مرزهای زمینی خواهد بود.
وی اضافه کرد: نماینده ستاد در کاظمین و کربلای معلی وارد کشور عراق شدند و هتل های محل استقرار دانشگاهیان آماده میزبانی از زائران دانشگاهی است.

1400/12/03
20:43:35
5.0 / 5
569
تگهای خبر: اسلام , دین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳