قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
سرپرست دانشگاه پیام نور:

۳۲ شرکت و شتاب دهنده در خانه خلاق دانشگاه پیام نور مستقر شدند

۳۲ شرکت و شتاب دهنده در خانه خلاق دانشگاه پیام نور مستقر شدند

قائم: سرپرست دانشگاه پیام نور اظهار داشت: ۳۲ شرکت، واحد و همینطور شتاب دهنده در مرکز خانه خلاق و نوآوری دانشگاه مستقر است که اساسا با حمایت معاونت علمی بیشتر از پیش رونق می گیرد.



به گزارش قائم به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده در مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه این دانشگاه در گستره بین المللی در خارج از کشور در ۵۷ کشور نمایندگی و دانشجو دارد، خاطرنشان کرد: در افغانستان، لبنان، عراق، سوریه، یمن و پاکستان واحدهای دانشگاهی پیام نور راه اندازی شده و برخی هم در آستانه راه اندازی است.
سرپرست دانشگاه پیام نور اضافه کرد: دبیرکل اتحادیه دانشگاه های مجازی جهان اسلام که بیشتر از ۳۷ میلیون دانشجو را زیر پوشش دارد، عضو هیأت علمی این دانشگاه است و دبیرخانه این اتحادیه هم در دانشگاه پیام نور مستقر است.
تقی زاده اظهار داشت: راه اندازی این مرکز و خانه خلاق و نوآوری هم منشأ خلق ثروت و ایجاد فرصت شغلی می شود و هم محلی که دانشجویان بتوانند طرح ها و ایده های خویش را به مرحله محصول برسانند و تجاری سازی کنند.
سرپرست دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هم اکنون بیشتر از ۴۰۰ هزار نفر دانشجو در تمامی استانهای کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند. همینطور چهار هزار نفر عضو هیأت علمی این دانشگاه در رشته های مختلف علوم انسانی، کشاورزی، فنی و مهندسی، هنر و منابع طبیعی مشغول به عرضه خدمات آموزشی هستند.
وی اضافه کرد: ۳۲ شرکت و واحد و همینطور شتاب دهنده در این مرکز خانه خلاق و نوآور مستقر است که اساسا با حمایت معاونت علمی بیشتر از پیش رونق می گیرد.
وی افزود: علاوه بر این مرکز که امروز راه اندازی شد در هفت نقطه شهری که بیشتر از شهرستان های کمتر برخوردار می باشند تقاضا و درخواست خانه خلاق داریم که پرونده آنها تکمیل شده است و امیدواریم با آن موافقت شود.
تقی زاده ابراز امیدواری کرد با ظرفیتی که دانشگاه پیام نور دارد و بستری که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم نموده است زمینه خوبی برای دانشجویان، فارغ التحصیلان این دانشگاه برای کارآفرینی ایجاد شود و این دانشگاه تنها منحصر به رشته های نظری و نظریه های محض نباشد.
گفتنی است، خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام نور امروز با حضور دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه پیام نور راه اندازی شد.


منبع:

1401/04/20
20:19:07
5.0 / 5
376
تگهای خبر: آموزش , اسلام , خدمات , دكتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳