قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت

سرپرست دانشکده فنی و مهندسی گرمسار انتخاب شد

سرپرست دانشکده فنی و مهندسی گرمسار انتخاب شد

قائم: به گزارش قائم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشکده فنی و مهندسی گرمسار را منصوب نمود.



به گزارش قائم به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سید مجتبی حسینی فرد را بعنوان سرپرست دانشکده فنی و مهندسی گرمسار منصوب نمود.
محمدعلی زلفی گل در این حکم خطاب به سید مجتبی حسینی فرد آورده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارشمند جنابعالی به باعث این حکم بعنوان سرپرست دانشکده فنی و مهندسی گرمسار منصوب می شوید.
انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های عرضه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه همچون ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی به کار گیرید.
توفیق روز افزون جنابعالی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»
سید مجتبی حسینی فرد دانش آموخته رشته نانو شیمی از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی پژوهشگاه مواد و انرژی با مرتبه استادیار است. از سمت های اجرایی وی میتوان به معاونت اجرایی سازمان سمت، مدیر بودجه، برنامه و تشکیلات و مدیر نظارت و ارزیابی پژوهشگاه مواد و انرژی اشاره نمود.
وزیر علوم، همینطور در نامه جداگانه ای از خدمات رضا لحمیان، رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی گرمسار در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر نمود.
حکم انتصاب سرپرست دانشکده فنی و مهندسی گرمسار توسط دکتر محمد سلیمانی، قائم وزیر علوم به وی اعطا شد.


منبع:

1401/08/22
08:21:51
5.0 / 5
428
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , برنامه , جمهوری اسلامی ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵