قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
رئیس دانشگاه آزاد:

رسالت امروز عالمان مجاهدت علمی است

رسالت امروز عالمان مجاهدت علمی است

به گزارش قائم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینكه امروز مجاهدت در تمام عرصه باید وجود داشته باشد، اظهار داشت: مجاهدت علمی امروز رسالت همه عالمان است.



به گزارش قائم به نقل از مهر، محمد مهدی طهرانچی شامگاه دوشنبه در نشست چهارم اجلاسیه مجاهدان در غربت به میزبانی دانشگاه دامغان ضمن بیان اینكه امروزه در بحث مقاومت با حوزه ای جدید به نام مجاهده علمی روبرو می باشیم، اظهار داشت: شاید امروز انچه غرب را در مقابل مجاهدان خط مقاومت به زانو در آورده سطح علمی و فناوری مجاهدان است.
وی اضافه كرد: در دوران اوباما سندی در آمریكا به نام فراتر از طوفان منتشر گردید كه به صراحت عنوان می داشت كه ما از اینكه پیشرفت های علمی در كشورهایی مانند ایران رخ دهد، احساس تهدید می نماییم.
رئیس دانشگاه آزاد افزود: از طرف دیگر انگلستان نیز اسناد مشابهی را منتشر نمود كه در كنار مقالات اندیشمندانشان هرگونه پیشرفت علمی را در ایران نوعی تهدید می دانند و معتقد هستند كه باید آنرا بوسیله تحریم یا اغتشاشات سیاسی محدود ساخت.
طهرانچی با اشاره به اینكه امروز آنچه تلاش مجاهدان ما را در منطقه پایدار می سازد، مجاهدت علمی است، اشاره كرد: جهاد علمی دارای اهمیت بسزایی است.
وی با اشاره به اینكه غرب قدرت خودرا پس از جنگ جهانی دوم از علم و دانشی گرفت كه برای آنها بمب اتم را ساخت، اشاره كرد: آنجا كه مجاهدان مقاومت با بهره گیری از علم سلطه غرب را به چالش كشیده و آنرا به زانو در می آورد رخدادی پدید می آید كه آنرا مجاهدت علمی می دانیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان حدیثی كه قلم علما را برتر از خون شهدا می داند، ابراز كرد: مجاهدت علمی همچون خون شهدا است چونكه امروز توانسته خط مقاومت را پررنگ تر سازد.
طهرانچی اشاره كرد: آنچه امروز در یمن رخ داده ماحصل پیروزی های ما در جبهه مقاومت و مجاهدت علمی است.


منبع:

1398/08/08
09:41:55
5.0 / 5
4107
تگهای خبر: اسلام , اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴