قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:

ارتقا رتبه علمی دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های باز جهان

ارتقا رتبه علمی دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های باز جهان

به گزارش قائم رئیس دانشگاه پیام نور از ارتقا رتبه این دانشگاه در بین دانشگاه های باز جهان آگاهی داد و اظهار داشت: رتبه علمی این دانشگاه در بین دانشگاه های باز جهان از رتبه دهم به رتبه ششم جهانی ارتقاء پیدا كرد.



به گزارش قائم به نقل از مهر، محمدرضا زمانی با ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با ۴۰۰ هزار دانشجو، ۴۰۰۰ عضو هیئت علمی تمام وقت و همین طور نزدیك به ۱۰ هزار كارمند مشغول به فعالیت است كه قریب به یك میلیون و چهارصد هزار مترمربع ساختمان اداری و آموزشی دارد.
رتبه ششم دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های باز جهان
رئیس دانشگاه پیام نور تصریح كرد: رتبه علمی این دانشگاه در بین دانشگاه های باز جهان از رتبه دهم به رتبه ششم جهانی ارتقاء پیدا كرده است و با روزآمدسازی ظرفیت های آموزشی به ارائه نزدیك به ۳۰۰ هزار كتاب موبایل در دسترس دانشجویان اقدام نموده است.
پرداخت وام اشتغال برای فارغ التحصیلان دوره های مهارتی تا سقف صد میلیون تومان
وی در زمینه حمایت های مالی دانشجویان نیز اشاره كرد: این دانشگاه با ارائه وام دارای كارمزد پایین(۱.۴ درصد) برای دانشجویان و ارائه وام اشتغال برای فارغ التحصیلان دوره های مهارتی دارای گواهی آموزش های مهارتی تا سقف صد میلیون تومان زمینه های حمایتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان خود فراهم نموده است.


منبع:

1398/06/21
13:04:15
5.0 / 5
4385
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳