قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
در اطلاعیه دانشگاه عنوان شد:

انتخاب واحد در دانشگاه خوارزمی منوط به تسویه بدهی شهریه شد

انتخاب واحد در دانشگاه خوارزمی منوط به تسویه بدهی شهریه شد

دانشگاه خوارزمی در اطلاعیه ای اعلام نمود: در صورتیكه دانشجویان پیش از شروع ثبت نام، نسبت به تسویه بدهی شهریه اقدام نكنند، امكان انتخاب واحد نخواهند داشت.



به گزارش قائم به نقل از مهر، دانشگاه خوارزمی در اطلاعیه جدید قرار گرفته بر روی سامانه گلستان اعلام نمود: دانشجویان باید تا پیش از شروع بازه ثبت نام (۱۵ شهریور ماه ۹۹) نسبت به تسویه بدهی شهریه خود (شامل بدهی ترم های قبل و شهریه ثابت ترم جاری) اقدام نمایند. در غیر اینصورت انجام پروسه انتخاب واحد امکان پذیر نخواهد بود.
پیش از این محمدرضا آهنچیان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی عنوان کرده بود، شهریه را هیأت امنای دانشگاه ها تصویب می کنند؛ جلسات مختلفی در مراکز هیأت امنا در این زمینه برگزار شده و در جلسات اخیر نتیجه بر این شد که دانشگاه ها حداکثر مدارا را با دانشجو دراین زمینه داشته باشند و حتما در این زمینه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.
این احتمال هست که مرکز هیأت امنا بمنظور یکپارچگی کل دانشگاه ها میانگینی را برای تخفیف شهریه در نظر بگیرد.
موضوع شهریه یکی از چالش های دانشگاه در نیم سال جاری و ترم آینده در حوزه آموزش الکترونیکی خواهد بود. روسای دانشگاه ها معقدند، هزینه های دانشگاه ها در ترم کرونایی تغییری نداشته است و به همین دلیل هم شهریه های دانشجویان بطور کامل دریافت می شود. البته شهریه دروس یا ترم حذف شده به حساب دانشجو برای ترم بعد بستانکار می شود.

1399/06/09
12:15:05
5.0 / 5
1898
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱