قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
با تقاضای دانشجویان و واحدهای دانشگاهی؛

امتحان شفاهی آزمون جامع دكتری در دانشگاه آزاد به تعویق افتاد

امتحان شفاهی آزمون جامع دكتری در دانشگاه آزاد به تعویق افتاد

به گزارش قائم دانشگاه آزاد اسلامی بعد از اعتراض دانشجویان و درخواست واحدها در بخشنامه ای جدید اعلام نمود: امتحان شفاهی آزمون جامع دکتری همزمان با امتحان کتبی برگزار می گردد.



به گزارش قائم به نقل از مهر، هفته گذشته سخنگوی دانشگاه آزاد از به تعویق افتادن آزمون کتبی امتحان جامع دکتری اطلاع داد اما اعلام نمود امتحان شفاهی آزمون جامع در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ خردادماه به صورت مجازی برگزار می شود.
برگزاری امتحان شفاهی زودتر از امتحان کتبی و همینطور آماده نبودن داوطلبان این آزمون یه دلیل دیر اعلام شدن منابع، اعتراض داوطلبان را به همراه داشت.
حالا دانشگاه آزاد در متمم شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکترای تخصصی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اعلام نموده است؛ امتحان شفاهی آزمون جامع همزمان با امتحان کتبی در تیرماه برگزار می شود.
در این بخشنامه آمده است: در جهت اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با عنایت به تقاضای مختلف واحدهای دانشگاهی در خصوص تعویق زمان برگزاری آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی و همینطور در جهت حفظ سلامتی دانشجویان آزمون جامع (بخش کتبی و شفاهی) در تمامی رشته ها از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیر ماه با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می گردد.
براساس اعلام دانشگاه، شرکت آن دسته از دانشجویان که به علت تأخیر در برگزاری آزمون زبان موفق به دریافت گواهی قابل قبول نشده اند، در آزمون جامع نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بلامانع است.


منبع:

1400/02/27
22:07:11
5.0 / 5
656
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , بهداشت , دكتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱