قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
رئیس بسیج اساتید پیام نور:

استفاده از اسناد لانه جاسوسی در كتب دانشگاه پیام نور

استفاده از اسناد لانه جاسوسی در كتب دانشگاه پیام نور

به گزارش قائم رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب درباره استفاده از اسناد لانه جاسوسی در كتب درسی اظهار داشت: به همت بسیج اساتید كتابی دراین زمینه چاپ شده و در دانشگاه تدریس می شود.



به گزارش قائم به نقل از دانشگاه پیام نور، علیرضا پارسا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره لزوم استفاده از اسناد لانه جاسوسی در كتب منتشره درسی اظهار داشت: با عنایت به فرمان رهبر معظم انقلاب در این زمینه و همین طور لزوم ماندگار شدن حركت عظیم دانشجویان و مردم در ۱۳ آبان ۵۷ كه تعبیر امام (ره) انقلاب دوم بود، این لزوم را ایجاب می كرد كه در كتب درسی كه در آموزش و پرورش و دانشگاه ها منتشر می شود، به این مسئله مهم و تسخیر لانه جاسوسی آمریكا پرداخته شود.
این استاد دانشگاه افزود: در همین راستا و با عنایت به اینكه بعضی از دانشگاه ها مانند دانشگاه پیام نور كتاب محور هستند ما در بسیج اساتید دانشگاه پیام نور تحقق این فرمان رهبر انقلاب را وظیفه خود دانستیم و سعی كردیم این فرمان را عملیاتی و اجرا نماییم.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور سراسر كشور با اشاره به استقبال مسئولان دانشگاه پیام نور در این خصوص افزود: هم اكنون كتابی در این زمینه تدوین، چاپ و ارائه شد كه امیدواریم با تشكیل این كارگروه كتاب های بسیار دیگری نیز ارائه شود.
وی اظهار داشت: كتابی كه الان انتشار یافته توسط محسن دیانت و اردشیر نائبی تحت عنوان «متون سیاسی به زبان خارجی ۲» تدوین شده و الان برای رشته علوم سیاسی در دانشگاه پیام نور تدریس می شود و در اختیار دانشجویان هم قرار گرفته است.
این استاد دانشگاه اظهار داشت: در این كتاب یك درس به صورت كامل به جریان تسخیر لانه جاسوسی اختصاص یافته كه امیدوارم در آینده نزدیك با همكاری خوبی كه از ریاست دانشگاه معاونت فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این دانشگاه بزرگ وجود دارد، شاهد ورود خیلی از موارد دیگر درباره تسخیر لانه جاسوسی در كتاب درسی باشیم.


1398/08/18
18:05:34
5.0 / 5
4553
تگهای خبر: آموزش , امام , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳