قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت

لیست پژوهشگران منتخب طرحهای پژوهشی مشترك ایران و آلمان منتشر گردید

لیست پژوهشگران منتخب طرحهای پژوهشی مشترك ایران و آلمان منتشر گردید

به گزارش قائم مركز همكاریهای علمی بین المللی وزارت علوم فهرست طرح ها و پژوهشگران منتخب طرح های پژوهشی مشترك ایران و آلمان را منتشر نمود.



به گزارش قائم به نقل از مركز همكاریهای علمی بین المللی وزارت علوم، به دنبال اعلان فراخوان طرح های پژوهشی مشترك ایران و آلمان كه آذرماه ۱۳۹۷ عنوان شد، ۱۰۴ طرح پژوهشی مشترك بین محققان ایرانی و آلمانی تهیه و جلسات كمیته علمی جهت بررسی طرح ها، و ارزیابی های انجام شده از جانب كمیته داوران در هر دو كشور، تشكیل شد.
دعوت از اعضای كمیته علمی و داوران منتخب در خلال دو جلسه به صورت حضوری در تیر ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد؛ و برای هر طرح حداقل ۲ داور منتخب اختصاص یافت.
تعداد ۳۱ طرح مشترك میان پژوهشگران ایرانی و آلمانی، با تصمیم مشترك نمایندگان وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان (BMBF) انتخاب شدند. از این ۳۱ طرح مشترك؛ ۲۰ طرح از جانب دانشگاه ها، و پژوهشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۱۱ طرح مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی بوده است.
بودجه اختصاص داده شده برای طرح ها از سوی وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان (BMBF) مبلغ ۲۰۰ هزار یورو برای طرح های وزارت علوم و ۵۰ هزار یورو برای طرحهای وزارت بهداشت تعیین شده است.
فهرست اسامی پژوهشگران، همراه با عناوین پروژه و نام دانشگاه های مربوطه، بر روی سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شده است. پژوهشگران منتخب دانشگاه ها و پژوهشگاه های وابسته می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر و به منظور انعقاد قراردادهای پژوهشی مشترك با معاونت امور بین الملل دانشگاه علم و صنعت ایران، از راه شماره تلفن: ۷۳۲۲۸۶۱۰ تماس حاصل كنند.
پژوهشگرانی كه مبحث عنوان پروژه تحقیقاتی آنان در اینجا با عنوان Health مشخص شده است، می توانند با مدیریت امور بین الملل مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشكی ایران (NIMAD) تماس حاصل كنند.

1398/09/20
21:36:13
5.0 / 5
4204
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , پزشك , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳