قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
معاون دانشگاه آزاد به مهر خبر داد؛

اجبار دانشجویان دكتری به چاپ مقاله در مجلات دانشگاه از ترم آینده

اجبار دانشجویان دكتری به چاپ مقاله در مجلات دانشگاه از ترم آینده

به گزارش قائم معاون دانشگاه آزاد اظهار داشت: از ترم تحصیلی آینده دانشجویان دكتری موظف می باشند، یكی از مقالات رساله خویش را در مجلات علمی دانشگاه به چاپ برسانند.



بابك نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برنامه دانشگاه آزاد برای اجبار دانشجویان دكتری برای چاپ یكی از مقالات مستخرج از رساله در یكی از ژورنال های علمی دانشگاه آزاد اطلاع داد و اظهار داشت: چندین ماه است كه پژوهشگاه و شبكه آزمایشگاهی دانشگاه با تمركز بر ژورنال ها، خلاهای موجود را احصا كرده است.
رئیس پژوهشگاه و شبكه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با اشاره به اینكه در حال تقویت زیرساخت های مجلات و ژورنال های دانشگاه هستیم، اضافه كرد: هم اكنون دانشگاه آزاد ۳۸۷ مجله دارد و بنا داریم برای هر رشته گرایش حداقل ۲ ژورنال داشته باشیم.
نگاهداری با بیان اینكه ابتدای ترم آینده، اجبار دانشحویان دكتری برای چاپ یكی از مقالات مستخرج از رساله شان به واحدها ابلاغ خواهد گردید، تصریح كرد: بزودی سامانه ای متمركز برای ژورنال های دانشگاه آزاد راه اندازی خواهد شد و فرآیند پذیرش مقاله های دانشجویان دكتری، داوری و نظارت از راه این سامانه و پژوهشگاه صورت خواهد گرفت.

1398/09/21
15:55:17
5.0 / 5
4266
تگهای خبر: دكتر , دین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱