قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

پیکر زنده یاد اسلامی ندوشن دوم آذر ماه در نیشابور تشییع می شود

پیکر زنده یاد اسلامی ندوشن دوم آذر ماه در نیشابور تشییع می شود

به گزارش قائم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: پیکر زنده یاد اسلامی ندوشن پنجشنبه دوم آذرماه ساعت ۸ بامداد در نیشابور تشییع می شود.



به گزارش قائم به نقل از مهر، محمد حسین زاده اظهار نمود: شهرستان مفاخرپرور نیشابور برای استاد بزرگ ادبیات مرحوم «محمدعلی اسلامی ندوشن» آغوش گشوده است و پیکر این ادیب بزرگ روز پنجشنبه با برگزاری مراسم خاکسپاری باشکوه در جوار آرامگاه عطار خاکسپاری می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: روز گذشته پیکر استاد ندوشن پس از گذشت یکسال و نیم از فوت ایشان به ایران بازگشت و طی برنامه ریزی انجام گرفته و همراهی خوبی که مسؤولان نیشابور داشتند، این مراسم پنجشنبه این هفته در نزدیکی آرامگاه عطار با حضور استادان حوزه ادبیات و دوستداران ایشان برگزار می شود.
وی بیان نمود: از آنجائیکه مقرر است پیکر استاد ندوشن در شهرستان های دیگری هم تشییع شود، تاریخ های گوناگونی برای خاکسپاری پیکر ایشان گفته شده بود که در نهایت با هماهنگی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و استان؛ ساعت ۸ بامداد روز پنجشنبه، دوم آذرماه برای تدفین پیکر استاد اسلامی ندوشن در نظر گرفته شده است.
حسین زاده تصریح کرد: از زمان فوت مرحوم اسلامی ندوشن سنگ مزاری برای ایشان در باغ مشاهیر نزدیکی آرامگاه عطار نیشابوری در نظر گرفته شده بود و پیکر آن مرحوم در همین محل به خاک سپرده خواهد شد.

1402/08/29
12:59:35
5.0 / 5
348
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , برنامه , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳