قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت

سیداسعد شیخ الاسلامی درگذشت

سیداسعد شیخ الاسلامی درگذشت

به گزارش قائم ایسنا نوشت: استاد برجسته و پیشكسوت دانشكده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران دعوت حق را لبیك گفت و رخ در نقاب خاك كشید.


هیأت رییسه دانشگاه تهران به دنبال درگذشت دكتر سید اسعد شیخ الاسلامی، استاد پیشكسوت دانشكده الهیات پیام تسلیتی را منتشر نمود. در این پیام آمده است: "با كمال تأسف و تأثر با خبر شدیم دكتر سید اسعد شیخ الاسلامی، استاد برجسته و پیشكسوت دانشكده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران دعوت حق را لبیك گفته و رخ در نقاب خاك كشیده است.

این استاد دانشور و فرهیخته كه عمر پربركت خویش را در راه آموزش، نشر و اعتلای ماثر غنی تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی گذراند، علاوه بر تربیت نسل های متمادی از دانشجویان، پژوهش های ارزشمندی در چارچوب كتاب و مقاله از خود به یادگار گذاشت كه همواره مورد استفاده محققان، دانشجویان و صاحبنظران خواهد بود.

هیأت رئیسه دانشگاه تهران ضمن ابراز تأثر عمیق، درگذشت این استاد برجسته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان، استادان و همه مستفیدان از محضرشان تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شكیبایی برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید". بر مبنای اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، مراسم خاكسپاری پیكر مرحوم دكتر سید اسعد شیخ الاسلامی، بامداد روز جمعه، ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ ساعت ۹: ۳۰ از محل دانشكده الهیات و معارف اسلامی واقع در خیابان مفتح شمالی نرسیده به خیابان مطهری، درب شمالی دانشكده الهیات انجام خواهد شد. خبرگزاری دانشجویان ایران هم درگذشت این استاد فقید را به خانواده ایشان و جامعه علمی و دانشگاهی كشور تسلیت می گوید. 25258

1398/10/19
20:21:55
5.0 / 5
4011
تگهای خبر: آموزش , اسلام , اسلامی , دكتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱