قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
وزیر علوم در گزارش قائم اعلام كرد؛

آخرین وضعیت واكسیناسیون دانشجویان

آخرین وضعیت واكسیناسیون دانشجویان

به گزارش قائم وزیر علوم آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان را اعلام نمود و اظهار داشت: برای ما بسیار مهمست که سال تحصیلی آینده حضوری شروع شود.



منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واکسیناسیون دانشجویان برای سال جدید اظهار داشت: فضا به سمتی می رود که امیدواریم واکسیناسیون صورت گیرد.
وی افزود: یعنی هم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هم آقای رئیسی در صحبت های خود اعلام می کنند امکان تامین واکسن از تولیدات داخل برقرار است وزارت علوم نیز پیگیر موضوع است و زمانی که پیگیری ها به نتیجه نزدیک شود اعلام خواهد شد.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری اضافه کرد: با توجه به این موضوع تمام تلاش خودرا انجام می دهیم، چون برای ما بسیار مهمست که سال تحصیلی آینده حضوری شروع شود.
غلامی درباره این که زمان نهایی واکسیناسیون دانشجویان چه زمانی اعلام می شود، افزود: ما چون خودمان بیش از دیگران خوشحال می شویم نخستین جایی هم که این مساله را اعلام می کند وزارت علوم خواهد بود.
وی درباره این که آیا دستورالعملی به دانشگاه ها ابلاغ گردیده است که خودرا برای پذیرش حضوری دانشجویان آماده کنند یا خیر اظهار داشت: مسیر اصلی دانشگاه ها حضوری است اما شیوع ویروس کرونا دانشگاه ها را در آموزش غیر حضوری توانمند کرد.
وی اضافه کرد: دستورالعمل ما این است که در صورتیکه شرایط برای آموزش حضوری فراهم گردید، آموزش غیر حضوری را از دست ندهیم، دانشگاه ها برمبنای شرایطی که وزارت علوم تعریف و ابلاغ کرده و بعدها پیگیری نیز خواهیم داشت، می توانند تا ۵۰ درصد محتوای دروس برخی رشته های خودرا بصورت آموزش غیر حضوری ارائه کرده و آنرا حفظ کنند.


منبع:

1400/03/13
23:31:44
5.0 / 5
764
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳