قائم فرهنگ مهدویت
قائم : فرهنگ مهدویت
رئیس بسیج اساتید كشور:

۹ دی و تشییع سردار سلیمانی عملیات های بین المللی ملت بود

۹ دی و تشییع سردار سلیمانی عملیات های بین المللی ملت بود

رئیس بسیج اساتید اظهار داشت: در تجربه های جهانی، کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که با اجتماعات ملی به تولید عملیات بین المللی مبادرت کند. 9دی و تشییع سردار سلیمانی عملیات های بین المللی ملت بودند.



به گزارش قائم به نقل از سازمان بسیج اساتید، مجتبی زارعی در آیین رونمایی از آثار جدید دکتر منوچهر محمدی که که از طرف سازمان بسیج اساتید کشور و انجمن انقلاب اسلامی به مناسبت ۹ دی صورت پذیرفت، اظهار داشت: انتخابات در ایران پسا انقلاب اسلامی خار چشم لیبرال دموکراسی است.
وی افزود: چون فصل ممیز ایران و ساختار ارتجاعی پهلوی و رژیم های ارتجاعی حامی غرب در منطقه ما مردم سالاری است، بدین جهت یورش به صندوق های رای و نبردهای سنگین هشت ماهه آمریکا و کشورهای اروپایی با کمک نیروهای میدانی فتنه در تهران و در بعضی شهرهای بزرگ ایران بوسیله درگیری و شرارت و آتش زدن نه فقط برای براندازی بلکه برای سیطره استبداد و حذف انتخابات بود.
رییس بسیج اساتید کشور اضافه کرد: برای اینکه در صورت مقاومت نکردن رهبری حکیم و مردم سالار برای حفظ نتایج مشارکت ملی قهر کردن ملت از انتخابات و همین طور بی اعتمادی به دیگر انتخابات ها منجر می شد در اینجا بود که ملت در کنار رهبر مردم سالار اما جلوتر از دیگر ساختارهای قدرت و سیاست به میدان آمد و هشت ماه برای دموکراسی و تداوم حیات انقلاب در مقابل حزب های قدرت طلب و رجال شرور و کشورهای حامی آنها ایستادگی کرد.
وی افزود: این یکی از بزرگترین عملیات های بین المللی ملت بود که به ارتقای جایگاه ایران در منطقه و جهان انجامید این مهارت ملی حدودا در انحصار ملت ایران است چون از یک انقلاب زنده برخوردارست
عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: درباره قیام پسا ترور سپهبد اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی هم این وضع تکرار شد و ملت ایران از موقعیت های قومی، مذهبی، محلی، استانی و ملی در شعاعی بین المللی عملیات کرد برای اینکه آمریکایی ها، آل سعود، رژیم صهیونیستی و حامیان اروپایی آنها با کارگردانی سیا و پنتاگون یک ایرانی که در قامت بین المللی برای کرامت انسان و سعادت و صلح کار می کرد را ترور کرد ایرانیان اما در تشییع او یک رستاخیز انسانی تولید کردند و بدون دعوت کسی و بدون تبلیغات حکومتی، در تهران و شهرستان ها و روستاها از زمین کنده شده و قیام کردند.
وی افزود: چون در عصر ارتباطات هستیم جهان این عملیات را و این تصویرسازی های ملی برای جامعه بین المللی را با چشم خود دیدند در حقیقت ۹دی و تشییع سلیمانی بزرگترین عملیات های ملی در شعاع بین المللی و جهانی بود، بین المللی شدن ملت، بین المللی فکر کردن ملت و سیاسی بودن ملت در انحصار انقلاب اسلامی است همه باید برای ماندگاری و بسط این مهارت های ملی تلاش نماییم.

1399/10/11
00:38:13
5.0 / 5
1097
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , تبلیغات , دكتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳